جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۲۳:۰۸NIOC

عملکرد هوشمندانه مدیریت فروش نفت ایران در دوران تحریم‌ها

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت ملی نفت، عملکرد مدیریت امور بین‎الملل این شرکت را در دوران تحریم بسیار هوشمندانه خواند و گفت: امور بین الملل در دوران پس از تحریم‎ها نیز ‌می‌تواند نقش بزرگی در تسریع روند توسعه داشته باشد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل علی کاردر 27 دی ماه در مراسم تودیع محسن قمصری، مدیر سابق امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران و معارفه سعید خوشرو، مدیر جدید امور بین الملل این شرکت، گفت: مدیریت امور بین‎الملل به عنوان یکی از تأثیرگذارترین مدیریت‌های شرکت ملی نفت ایران در دوران تحریم‌های ظالمانه غرب علیه کشورمان بسیار هوشمندانه عمل کرد و ما توانستیم به خوبی از عهده تحریم‌ها برآییم.

وی افزود: مجموعه امور بین الملل در همه دوران‌ها با سختی‌ها و مشکلات بسیاری مواجه بوده است، به ویژه در دوره اخیر به دلیل مسائل پیرامون تحریم وظیفه سنگینی بر عهده داشت که با تدبیر مدیریت خوب این مجموعه سربلند از آن بیرون آمد. کاردر با قدردانی از زحمات محسن قمصری، به سلامت مدیریت امور بین الملل این شرکت اشاره کرد و افزود: محوریت کار مدیریت اموربین الملل سلامت مالی بوده است.

وی بر ضرورت نهادینه سازی جوانگرایی در مدیریت شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد و گفت: مدیریت امور بین الملل در پرورش نیروهای زبده و کارآزموده آنچنان قوی عملکرده است که برای انتخاب مدیر جدید مشکلی وجود نداشت. کاردر، حرفه‎ای‎گری و کار استاندارد را از ویژگی‌های مدیران این مدیریت برشمرد و گفت: نگاه جامع، خلاقیت و نوآوری و بکارگیری نیروهای جوان باید همچنان مد نظر مدیریت جدید امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران باشد.



  کد خبر : 3139
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
  NIOC

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :